W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka
ul. Ogrodowa 2
86-060 Nowa Wieś Wielka
tel.: (+48) 52 320 68 68

Adres skrytki odbiorczej na platformie EPUAP: /766i8kxdar/SkrytkaESP

adres e mail: kancelaria@nowawieswielka.pl
strona www: www.nowawieswielka.pl

Zarządzenie nr 21/23

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka jako Kierownika Urzędu
z dnia
w sprawie rocznej inwentaryzacji składników majątkowych w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka
Status obowiązujące

   Na podstawie art. 10 ust. 1, art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r.  o rachunkowości  (Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), w związku z § 36 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka wprowadzonego zarządzeniem Nr 23/20 Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka z dnia 30 grudnia 2020 r., ze zm., znak RO-I.120.23.2020, zarządzam, co następuje:

   § 1. Przeprowadzam w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka inwentaryzację składników majątkowych określonych w § 4 zarządzenia.

  § 2.1. W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną   w składzie: 

1) Mirosław Bogusz                        - przewodniczący, Kierownik Urzędu
Stanu Cywilnego w Referacie Spraw Obywatelskich i Urzędzie  Stanu Cywilnego  Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka,

2) Łukasz Michalik                          - zastępca przewodniczącego
inspektor  ds. ewidencji ludności  i Z-ca Kierownika USC w Referacie Spraw
Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka,

3) Małgorzata Murawska                 - członek, inspektor ds. wymiaru i poboru podatków  w Referacie Budżetu i Finansów Urzędu Gminy Nowa  Wieś Wielka.

     2. Do zadań Komisji Inwentaryzacyjnej należy w szczególności:

1)  ustalenie pól spisowych inwentaryzacyjnych składników majątkowych,

2)  przeszkolenie osób biorących udział w spisie z natury,          

3)  przygotowanie dokumentacji z przebiegu i rozliczenia inwentaryzacji,

4)  gospodarowanie arkuszami spisu z natury,

5)  kontrola przebiegu inwentaryzacji,

6)  ustalenie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i przedłożenie wniosków w  sprawie ich rozliczenia,

7)  sporządzenie sprawozdania z przebiegu inwentaryzacji.

   § 3.1. Komisja Inwentaryzacyjna wykonuje zadania przy współudziale zespołów spisowych, w składach określonych w § 4 zarządzenia.

   2. Do zadań zespołów spisowych należy w szczególności:

1) zapoznanie się z Instrukcją inwentaryzacyjną i udział w szkoleniu inwentaryzacyjnym, 

2) przeprowadzenie spisu z natury w wyznaczonych terminach i na ustalonych polach   spisowych,

3) ustalenie rzeczywistej ilości poszczególnych składników majątkowych,
   terminowe przekazanie arkuszy spisu z natury Przewodniczącemu Komisji   Inwentaryzacyjnej. 

   § 4. Inwentaryzacją należy objąć niżej wymienione składniki majątkowe:

  § 5. Zobowiązuję Skarbnika Gminy do wyceny i rozliczenia spisu z natury w formie zestawienia różnic inwentaryzacyjnych i przekazania ich w terminie do 19 stycznia 2024 r. Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.

  § 6. Zobowiązuję Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do nadzoru nad pracą zespołów spisowych i przebiegiem inwentaryzacji oraz do przedstawienia w terminie do 29 lutego 2024 r. sprawozdania z rozliczenia inwentaryzacji.
 
  § 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Składniki majątku

 

Załączniki

Powiadom znajomego