Komunikat Wójta Gminy dotyczący funkcjonowania Urzędu
Szanowni Mieszkańcy Gminy!
Informujemy, że od 26 stycznia 2022 r. w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii zamknięte zostaną drzwi Urzędu Gminy. Do minimum zostanie ograniczona bezpośrednia obsługa Mieszkańców i Klientów. Zapewniamy jednak, że pomimo zamknięcia drzwi budynku jesteśmy do Państwa dyspozycji – Urząd cały czas będzie funkcjonował w dotychczasowych godzinach pracy. Prosimy o zdalny kontakt z Urzędem -nasi Pracownicy będą dla Państwa dostępni telefonicznie i mailowo. Wykaz numerów telefonów oraz adresów e-mail Pracowników Urzędu Gminy dostępny jest na stronie: https://bip.nowawieswielka.pl/artykul/152/98/dane-kontaktowe-pracownikow-urzedu-gminy-nowa-wies-wielka. Ponadto na drzwiach Urzędu i w gablocie informacyjnej znajduje się wykaz Pracowników i informacje pozwalające nawiązać z nimi kontakt.
Prosimy, by kontaktować się bezpośrednio z Pracownikami Urzędu w interesujących Państwa sprawach i składać wnioski jedynie w formie pisemnej. Przed drzwiami Urzędu wystawiona będzie skrzynka podawcza. Można również przesyłać pisma pocztą i drogą e-mailową. Do Urzędu wpuszczane będą jedynie osoby umówione bezpośrednio z poszczególnymi Urzędnikami i załatwiające sprawy, których nie można prowadzić inaczej niż w kontakcie bezpośrednim.
Prosimy o dokonywanie opłat skarbowych na numer konta bankowego Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka: Bank Spółdzielczy o/Złotniki Kujawskie: 61 8142 1059 0616 3365 2000 0001 oraz pozostałych wpłat (m.in. podatków, odpadów) na indywidualne numery rachunków bankowych.
O kolejnych działaniach będziemy Państwa informować na bieżąco.
Wójt Gminy
/-/ Wojciech Oskwarek