W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Informacja dla rolników dot. obowiązku składania wniosków o oszacowanie szkód w wyniku powstałej suszy

Informuję, że zgodnie z obowiązującymi przepisami rolnicy nadal mają obowiązek składania wniosków o oszacowanie szkód w wyniku powstałej suszy, tak jak miało miejsce w latach ubiegłych od 2020 r. za pośrednictwem aplikacji „zgłoś szkodę rolniczą”. Jeżeli jednak rolnik zdecydowałby aby szacowania szkód dokonała również komisja ds. szacowania strat spowodowanych suszą, wówczas powinien zgłosić w terminie umożliwiającym szacowanie do Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka, wtedy otrzyma protokół. Jeśli zaistniałaby taka sytuacja, że rolnik tylko zgłosiłby szacowanie strat przez komisję to wtedy nie będą wygenerowane protokoły.    

CZYLI NALEŻY ZGŁOSIĆ SUSZĘ W APLIKACJI a opcjonalnie może być zgłoszenie szacowania przez KOMISJĘ z URZĘDU GMINY. 

Informacja dostępna jest również w sołectwach na tablicach informacyjnych.

Informacji udziela: Elżbieta Lisiecka tel. (52) 320.68 44, e mail: e.lisiecka@nowawieswielka.pl

Poniżej do pobrania:
- informacja dla rolników,
- Zarządzenie nr 248/2023 Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 26 lipca 2023 r. w sprawie powołania komisji do spraw oszacowania zakresu i wysokości szkód, spowodowanych przez niekorzystne zjawisko atmosferyczne - susza w gminie Nowa Wieś Wielka w 2023 r. 

 

Załączniki

Powiadom znajomego