W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka
ul. Ogrodowa 2
86-060 Nowa Wieś Wielka
tel.: (+48) 52 320 68 68

Adres skrytki odbiorczej na platformie EPUAP: /766i8kxdar/SkrytkaESP

adres e mail: kancelaria@nowawieswielka.pl
strona www: www.nowawieswielka.pl

Zarządzenie nr 7/23

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka jako Organu Gminy
z dnia
w sprawie ustalenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego, postępowania uzupełniającego, a także składania dokumentów na rok szkolny 2023/2024 do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Nowa Wieś Wielka
Status obowiązujące

   Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40) oraz art. 154 ust. 1 pkt 1, w związku z art. 29 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.[1]) zarządzam, co następuje:


   § 1. Ustalam terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego, postępowania uzupełniającego, a także składania dokumentów na rok szkolny 2023/2024 do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Nowa Wieś Wielka, stanowiący załącznik do zarządzenia.


   § 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu przez umieszczenie na stronie internetowej Gminy Nowa Wieś Wielka oraz na tablicach ogłoszeń i stronie internetowej szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Nowa Wieś Wielka.

 

Załącznik

 

 

 

 

 

 

 


 
[1] Dz.U. z 2022 r. poz.655, 1079,1116, 1383, 1700, 1730 i 2089.

Załączniki

Załącznik doc, 33 kB

Powiadom znajomego