Zarządzenie nr 22/24
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka jako Kierownika Urzędu |
---|---|
z dnia | |
zmieniające zarządz. w spr. | instrukcji obiegu korespondencji i dokumentów w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka oraz zasad pracy w systemie elektronicznego obiegu dokumentów Proton |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024r. poz. 609 ze zm.), § 1 ust. 3, § 2 ust. 2 i § 42 ust. 3 Instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W § 8 ust. 2. Instrukcji obiegu korespondencji i dokumentów w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka oraz zasad pracy w systemie elektronicznego obiegu dokumentów Proton, stanowiącej załącznik Zarządzenia nr 23/19 Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka z dnia 19 grudnia 2019 r., po pkt 2 dodaje się pkt 3 w brzmieniu:
„3) Następujące dokumenty nie podlegają dekretacji i są kierowane przez Kancelarię bezpośrednio na stanowiska pracy:
a) faktury – Kierownik Referatu Budżetu i Finansów,
b) wnioski o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy – Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska,
c) wnioski o wydanie wypisów i wyrysów z m.p.z.p. - Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska,
d) wnioski o sfinansowanie zabiegu sterylizacji/kastracji zwierzęcia – Stanowisko ds. ochrony środowiska,
e) wnioski o nadanie numeru porządkowego budynku – Stanowisko ds. geodezji i planowania przestrzennego,
f) zgłoszenie do ewidencji zbiornika bezodpływowego lub przydomowej oczyszczalni ścieków – Stanowisko ds. gospodarki wodnej i środowiska,
g) wnioski o dofinansowanie w formie dotacji / dotacji z prefinansowaniem, w ramach programu priorytetowego „Czyste Powietrze” - Stanowisko ds. gospodarki wodnej i środowiska,
h) wnioski o płatność w ramach programu priorytetowego „Czyste Powietrze” - Stanowisko ds. gospodarki wodnej i środowiska,
i) deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – Stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi,
j) wnioski o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego – Stanowisko ds. dróg i infrastruktury komunalnej,
k) wnioski o wyrażenie zgody na lokalizację zjazdu - Stanowisko ds. dróg i infrastruktury komunalnej,
l) IN1 – informacje o nieruchomościach i obiektach budowlanych – Stanowisko ds. wymiaru podatku od osób fizycznych,
m) DN1 – deklaracje na podatek od nieruchomości (osoby fizyczne) – Stanowisko
ds. wymiaru podatku od osób fizycznych,
n) DN1 – deklaracje na podatek od nieruchomości (osoby prawne) – Stanowisko ds. wymiaru i poboru,
o) akty notarialne – Stanowisko ds. wymiaru podatku od osób fizycznych,
p) akty notarialne, w których Wójt Gminy jest stroną - Stanowisko ds. gospodarki gruntami i nazewnictwa ulic,
r) wyciągi z ksiąg wieczystych - Stanowisko ds. gospodarki gruntami i nazewnictwa ulic.”.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikom Referatów i Pracownikom zatrudnionym na samodzielnych stanowiskach pracy w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2024 r.