W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka
ul. Ogrodowa 2
86-060 Nowa Wieś Wielka
tel.: (+48) 52 320 68 68

Adres skrytki odbiorczej na platformie EPUAP: /766i8kxdar/SkrytkaESP

adres e mail: kancelaria@nowawieswielka.pl
strona www: www.nowawieswielka.pl

Wróć

Informacja o ogłoszeniu otwartego konkursu ofert na wykonywanie zadań publicznych w 2023 r.

Zapraszamy do zapoznania się z informacją o ogłoszeniu otwartego konkursu ofert na wykonywanie zadań publicznych w 2023 r. przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego.

Zarządzenie nr 1/23 Wójta Gminy Nowa Wieś Wielka z dnia 2 stycznia 2023 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na wykonanie zadań publicznych w 2023 r. przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego w zakresie wspierania:
- upowszechniania kultury fizycznej i sportu,
- kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i tradycji oraz edukacyjnej opieki wychowawczej,
- pomocy społecznej.

Do pobrania w załączeniu:  
Treść Zarządzenia nr 1/23 z dnia 2 stycznia 2023 r.
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 1/23 z dnia 2 stycznia 2023 r.
Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 1/23 z dnia 2 stycznia 2023 r.
Załącznik nr 3 do zarządzenia nr 1/23 z dnia 2 stycznia 2023 r.

Termin składania ofert upływa z dniem 26 stycznia 2023 r. Wnioski należy złożyć w kancelarii Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka lub drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego). 

Wzór oferty realizacji zadania publicznego, pobierz tutaj.
Wzór sprawozdania z wykonania zadania publicznego, pobierz tutaj.

Informacji telefonicznych udziela Pani Anna Bialik-Pieszak – tel. 52 320 68 71.

Załączniki

Powiadom znajomego