Na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720) zarządzam, co następuje:

   § 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin - etap 1, powołuję komisję przetargową w składzie:

1. Sławomir Silecki - kierownik Referatu Inwestycji, Budownictwa i Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, przewodniczący,
2. Dorota Piasecka - inspektor ds. inwestycji i remontów w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, zastępca przewodniczącego,   
3. Roberto Krzyżanowski  - inspektor ds. dróg i infrastruktury komunalnej w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, członek,  
4. Anita Wysota - gł. specjalista ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy 
Nowa Wieś Wielka, sekretarz.            

   § 2. Zobowiązuję komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Regulaminem pracy komisji przetargowej w Urzędzie Gminy Nowa Wieś Wielka, ustawą - Prawo zamówień publicznych i przepisami wykonawczymi do tej ustawy, oraz do przedstawienia materiałów w sprawie postępowania - w terminie do 31 maja 2024 r.

   § 3.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.