W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka
ul. Ogrodowa 2
86-060 Nowa Wieś Wielka
tel.: (+48) 52 320 68 68

Adres skrytki odbiorczej na platformie EPUAP: /766i8kxdar/SkrytkaESP

adres e mail: kancelaria@nowawieswielka.pl
strona www: www.nowawieswielka.pl

Powrót

Struktura organizacyjna/Kontakt do pracowników

URZĄD GMINY NOWA WIEŚ WIELKA        
STANOWISKO IMIĘ I NAZWISKO NUMER POKOJU/PIĘTRO
ADRES E-MAIL TELEFON
Wójt Wojciech Oskwarek

kancelaria
I piętro

kancelaria@nowawieswielka.pl

52 320 68 68
Sekretarz Leszek A. Latosiński kancelaria
I piętro
sekretarz@nowawieswielka.pl 52 320 68 40
Skarbnik Dorota Wydran kancelaria
I piętro
skarbnik@nowawieswielka.pl 52 320 68 65
REFERAT ORGANIZACYJNY

Kierownik – sprawy organizacyjne, kadry i szkolenia

Małgorzata Ćwierdzińska

pokój nr 20
I piętro

m.cwierdzińska@nowawieswielka.pl 52 320 68 61
Stanowisko ds. obsługi organów Gminy i obsługi informatycznej Szymon Giżycki pokój nr 5
parter
sz.gizycki@nowawieswielka.pl 52 320 68 45

Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i promocji Gminy. Administrator Biuletynu Informacji Publicznej

Anna Bialik-Pieszak pokój nr 8
parter
a.bialik@nowawieswielka.pl 52 320 68 71
Stanowisko ds. czynności kancelaryjno - administracyjnych i działalności gospodarczej Joanna Zbrojewska pokój nr 14a
I piętro
kancelaria@nowawieswielka.pl 52 320 68 52
Stanowisko ds. archiwum zakładowego i czynności administracyjno-kancelaryjnych Edyta Błachut


kancelaria
I piętro

e.blachut@nowawieswielka.pl 52 320 68 68
Spedytor poczty Romuald Góralczyk pokój nr 9
parter
  52 320 68 49
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH I URZĄD STANU CYWILNEGO
Kierownik – sprawy obywatelskie i USC Mirosław Bogusz pokój nr 12
I piętro
m.bogusz@nowawieswielka.pl 52 320 68 62

Stanowisko ds. ewidencji ludności i obsługi informatycznej, zastępca kierownika USC

Łukasz Michalik pokój nr 19
I piętro
l.michalik@nowawieswielka.pl 52 320 68 59
REFERAT BUDŻETU I FINANSÓW
Kierownik – sprawy księgowości budżetu i finansów Monika Ziółkowska pokój nr 18
I piętro
m.ziółkowska@nowawieswielka.pl
52 320 68 60
Stanowisko ds. księgowości inwestycyjnej, majątkowej i płac Barbara Chojnacka pokój nr 18
I piętro
b.chojnacka@nowawieswielka.pl 52 320 68 60
Stanowisko ds. księgowości budżetu i finansów Justyna Czyż pokój nr 18
I piętro
j.czyz@nowawieswielka.pl 52 320 68 79
Stanowisko ds. wymiaru i poboru podatków  Małgorzata Murawska pokój nr 11a
parter
m.murawska@nowawieswielka.pl 52 320 68 70
Stanowisko ds. wymiaru podatku od osób fizycznych Wiesława Kowalska pokój nr 11a
parter
w.kowalska@nowawieswielka.pl 52 320 68 63
Stanowisko ds. poboru podatku od osób fizycznych Halina Kucharska pokój nr 11a
parter
h.kucharska@nowawieswielka.pl 52 320 68 55
Stanowisko ds. windykacji należności podatkowych i wszelkich opłat Barbara Puchała pokój nr 2
parter
b.puchala@nowawieswielka.pl 52 320 68 64
Stanowisko ds. obsługi kasy Krystyna Halamus pokój nr 1
parter
  52 320 68 41
REFERAT INWESTYCJI, BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ
Kierownik – sprawy inwestycji gminnych Sławomir Silecki pokój nr 15
I piętro
s.silecki@nowawieswielka.pl 52 320 68 42
Stanowisko ds. dróg i infrastruktury komunalnej Roberto Krzyżanowski pokój nr 14
I piętro
r.krzyzanowski@nowawieswielka.pl 52 320 68 48
Stanowisko ds. inwestycji i remontów Dorota Piasecka pokój nr 14
I piętro
d.piasecka@nowawieswielka.pl 52 320 68 54
Stanowisko ds. gospodarki komunalnej i remontów Daniel Jarzębecki pokój nr 8
parter
d.jarzebecki@nowawieswielka.pl 52 320 68 73
Stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi Ewa Chabel pokój nr 11
parter
e.chabel@nowawieswielka.pl 52 320 68 51
Stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi Helena Wilk pokój nr 11
parter
h.wilk@nowawieswielka.pl 52 320 68 76
Stanowisko ds. funduszy zewnętrznych Agata Panfil pokój nr 8
parter
a.panfil@nowawieswielka.pl 52 320 68 58
REFERAT PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO, GOSPODARKI GRUNTAMI I OCHRONY ŚRODOWISKA
Kierownik – sprawy planowania przestrzennego Ryszard Ładziński pokój nr 3, 4
parter
r.ladzinski@nowawieswielka.pl 52 320 68 43
Stanowisko ds. warunków zabudowy i rolnictwa Elżbieta Lisiecka pokój nr 3, 4
parter
e.lisiecka@nowawieswielka.pl 52 320 68 44
Stanowisko ds. gospodarki gruntami i nazewnictwa ulic Roman Paciorek pokój nr 3, 4
parter
r.paciorek@nowawieswielka.pl 52 320 68 44
Stanowisko ds. ochrony środowiska Agata Pachocka pokój nr 3, 4
parter
a.pachocka@nowawieswielka.pl 52 320 68 74
Stanowisko ds. gospodarki wodnej i środowiska  Marta Baranowska pokój nr 3, 4
parter
m.baranowska@nowawieswielka.pl 52 320 68 74
Stanowisko ds. geodezji i planowania przestrzennego Natalia Pawlak pokój nr 2
parter
n.pawlak@nowawieswielka.pl 52 320 68 56
SAMODZIELNE STANOWISKA
Stanowisko radcy prawnego Krzysztof Nowacki pokój nr 16
I piętro
k.nowacki@nowawieswielka.pl 52 320 68 53
Stanowisko ds. zamówień publicznych  Anita Wysota pokój nr 9
parter
a.wysota@nowawieswielka.pl 52 320 68 49
Pełnomocnik ds. informacji niejawnych, spraw obronnych, bezpieczeństwa publicznego i bhp  Michał Derkowski pokój nr 5
parter
m.derkowski@nowawieswielka.pl 52 320 68 45
Stanowisko ds. opłaty adiacenckiej i kontroli zarządczej Elżbieta Jankowska pokój nr 20
I piętro
e.jankowska@nowawieswielka.pl 52 320 68 61

Załączniki

Powiadom znajomego